Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky stanovují práva a povinnosti smluvních stran vznikající v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy mezi Jan Macura, Velká Hraštice 148, Nový Knín, 262 03, IČO: 22140999 (dále jen "prodávající") a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen "kupující") prostřednictvím webového rozhraní internetového obchodu prodávajícího na adrese macurajan.cz (dále jen "webové rozhraní obchodu")
I. Platnost a účinnost obchodních podmínek
1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "Obchodní podmínky") jsou vydány v souladu s § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "OZ") a tvoří nedílnou součást smluvních vztahů uzavřených mezi poskytovatelem a kupujícím v souvislosti s poskytováním služeb (dále jen "kupní smlouva"), včetně případných dílčích smluv a dohod.
2. Obchodní podmínky jsou závazné pro obě smluvní strany po celou dobu trvání obchodního vztahu, a to až do úplného splnění všech závazků z něj vyplývajících.
II. Registrace kupujícího na webovém rozhraní
1. Vyplněním objednávkového formuláře na webových stránkách je kupující oprávněn objednávat služby.
2. Kupující se zavazuje při vyplňování formuláře a objednávce uvádět pravdivé a správné údaje.
3. Prodávající považuje údaje zadané kupujícím za správné a kupující nemá nárok se dovolávat jejich neplatnosti.
III. Uzavření kupní smlouvy
1. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam služeb, včetně jejich cen, které jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků.
2. Nabídky na prodej služeb jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto položek.
3. Kupní smlouva vzniká vyplněním a odesláním objednávkového formuláře. Kupující je povinen před odesláním zkontrolovat a případně opravit vložené údaje.
4. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká potvrzením zaplacení objednávky prodávajícím, případně dodáním služby v souladu s objednávkou.
5. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu a může tak učinit bez udání důvodu.
6. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
IV. Cena za služby a platební podmínky
1. Cena za služby je platná v momentě provedení objednávky. Prodávající není plátcem DPH.
2. Platbu lze provést bezhotovostně převodem na účet prodávajícího.
V. Dodací lhůty a podmínky
1. Prodávající se zavazuje dodržet dodací lhůty uvedené v objednávce.
2. Místo plnění je adresa uvedená v objednávce.
3. Kupující potvrzuje, že se kurzu účastní dobrovolně a na vlastní odpovědnost a že je fyzicky i zdravotně způsobilý.
4. Prodávající nenese odpovědnost za škody na zdraví nebo majetku způsobené činností kupujícího v rámci kurzu.
5. Kupující je povinen dodržovat pokyny lektora, jinak může být z kurzu vyloučen bez nároku na náhradu.
VI. Reklamace a storno podmínky
1. Při zrušení kurzu ze strany kupujícího více než 10 pracovních dní předem je storno poplatek 0 % ceny kurzu.
2. Při zrušení kurzu ze strany kupujícího 5-10 pracovních dní předem je storno poplatek 50 % ceny kurzu.
3. Při zrušení kurzu ze strany kupujícího 1-4 dny předem nebo v den kurzu je storno poplatek 100 % ceny kurzu.
4. Změna osoby účastnící se kurzu je možná bez poplatku, pokud nová osoba splňuje podmínky pro přihlášení se ke kurzu.
5. Prodávající u vybraných kurzů poskytuje tzv. "Záruku spokojenosti". Ta se vztahuje na kurzy, kde je to výslovně uvedeno v popisu kurzu. Zárukou spokojenosti prodávající garantuje vrácení celé částky za kurz za následujících podmínek:
- kupující se osobně zúčastní první hodiny kurzu
- kupující požádá e-mailovou zprávou o vrácení peněz nejpozději do dvou pracovních dnů po první hodině kurzu
6. V případě zrušení kurzu ze strany prodávajícího dostane kupující zpět celou částku do 14 pracovních dnů od zrušení kurzu.
VII. Dárkové poukazy
1. Dárkové poukazy jsou přenosné na třetí osoby, pokud splňují podmínky kurzu.
2. Poukaz je doručen elektronicky a platí pouze jednou, nebo do uplynutí doby platnosti.
VIII. Změna obchodních podmínek
1. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit obchodní podmínky. O změně informuje na webových stránkách.
2. Kupující má právo odmítnout změny a smlouvu vypovědět.
IX. Ostatní ujednání
1. Vyšší moc zprošťuje prodávajícího povinnosti plnit uzavřené objednávky po dobu jejího trvání.
X. Doručování písemností
1. Veškerá komunikace probíhá prostřednictvím e-mailů uvedených v registračním formuláři.
XI. Ochrana osobních údajů
1. Prodávající shromažďuje a zpracovává osobní údaje kupujícího v souladu s platnými právními předpisy.
XII. Závěrečná ustanovení
1. Obchodní podmínky platí od 1.10.2024 až do jejich změny či odvolání.
2. Veškeré spory se smluvní strany zavazují řešit dohodou, případně před místně příslušným soudem v České republice.